همشهری آنلاین: مسابقات کاپ آسیا در جیپور هندوستان صبح شنبه (۲۳ اسفند) پیگیری شد و نوشاد عالمیان با قبول شکست مقابل مینسئوک کیم از کره جنوبی از رسیدن به جمع هشت بازیکن برتر قاره کهن بازماند.

Noushad

به گزارش سايت فدراسیون تنیس روی میز، نوشاد عالمیان، نماینده تنیس روی میز کشورمان که در رده 98 جهان قرار دراد و در روز نخست مسابقات با کسب سه پیروزی پیاپی موفق شد به عنوان نفر اول از گروه 4 رقابت‌ها به مرحله بعد صعود کند، برای حضور در جمع بازیکنان برتر قاره آسيا مقابل مینسئوک کیم از کره جنوبی با رنکینگ 32 به میدان رفت.

نوشاد در این دیدار حساس دو گیم اول را با نتایج 11 بر 7 و 11 بر 5 به حریف کره‌ای واگذار کرد و در دو گیم بعدی به بازی برگشت و توانست با نتایج 11 بر 1 و 11 بر 9 حریف قدرتمند خود را مغلوب کند تا بازی به گیم پنجم کشیده شود.

ستاره تنیس روی میز ایران علی‌رغم ارائه يك بازی نزدیک مقابل این حریف قدرتمند گیم پنجم را 11 بر 8 واگذار کرد و در مجموع 3 بر 2 شکست خورد و در عین شایستگی از رسیدن به جدول اصلی رقابت‌ها باز ماند.

پیش از این ندا شهسواری، دیگر نماینده کشور مان در مرحله گروهی با کسب یک پیروزی و قبول دو شکست از دور رقابت‌ها کنار رفته بود.

 

کد خبر 289954

برچسب‌ها

دیدگاه خوانندگان امروز

پر بیننده‌ترین خبر امروز

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
captcha